Return policy

Odstoupení od smlouvy

kupující, který uzavřel smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů

  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodávky některých částí
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • o dodávce cenové hladiny závisí na výchylkách trhu nezávisle na prodejci, pokud může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

Odstoupení od kupní smlouvy zašlete adresu na emailovou nebo doručovací smlouvu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající poskytuje kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.

kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodejci, a to v tomto případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupí-li smlouvy od smlouvy, vrátí prodávajícímu bezodkladně, nejpozději však do 14 odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky pouze tehdy, pokud s tím souhlasím a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Jestliže zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodejce vrátí kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá.

Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku na vrácení kupní ceny.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vydání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bez kladně informuje kupujícího e-mailové adresy uvedené v prostřednictví 1 a vrátí odstoupení ve lhůtě 4 přijal od oznámení o odkupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy, a stejným způsobem, případně způsobem určenou kupujícím.

Práva z vadného plnění

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávajícímu odpovídá, že v době, kdy kupující zboží převzal:

Má zboží, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodejce nebo výrobce popsal nebo které očekával s ohledem na povahu zboží a na základě jimi prováděné reklamy, zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodejce uvádí nebo ke kterému zboží tohoto druhu obvykle používá, odpovídá zboží, které odpovídá nebo provedení smluveného vzorku nebo provedení, je-li jako vzorek nebo provedení nebo určené zboží podle smluv předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která je zajištěna dvaceti spotřebním zbožím v době čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým způsobem, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí, nebo to vyplývalo z povahy zboží.

V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamu a požádat:

  • výměnu za nové zboží,
  • oprava zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.

Kupující má právo odstoupit od smlouvy:

  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže být řádně užíván pro opakovaný výskyt vad nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně iv sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen vydat písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnilo, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebné k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vad musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud je prodávajícím zakoupeném nedohodne na delší lhůtu. Marné náhrady lhůty považuje za podstatné porušení smlouvy a má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde k projevu vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

Prodávající přiloží protokol o provedení opravy a doby jejího trvání. Informace o vyřízení reklamace bude spotřebiteli oznámena telefonicky nebo emailem

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může koupit u prodejce uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po náhradě záruční doby.

Volbu způsobu reklamy má koupit.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.